senang-senang datang la lagi eyh..sahabaT amatlah dialU-alUkan...

Wednesday 9 June 2010



sekadar berkongSi maklUmat tentang kereta..............


sape caKap gUna alat jimaT minyak tU berkeSan??


Dengan harga minyak yang semakin melambung kini, ramai di antara kita yang lebih prihatin dengan jumlah wang yang dibelanjakan untuk petrol.
Inovasi baru produk penjimatan petrol telah menjadi semakin popular. Alat kecil ini menjanjikan penjimatan wang dan seterusnya dapat meningkatkan prestasi. Dan untuk memasang alat ini, anda memerlukan sediikit pengubahsuaian. Jadi, perubahan kepada prestasi kereta anda sebenarnya berkait rapat dengan pengubahsuaian tersebut.

Cuba fikirkan, pengeluar kereta membelanjakan berjuta ringgit untuk rekabentuk kereta bagi menjadikan kereta lebih aerodinamik dan cekap. Jika terdapatnya cara yang lebih mudah dan murah untuk melakukannya, adalah lebih baik mereka lakukannya lebih awal dan memasukkankan terus ke dalam rekaan kereta.




jangan gunakan pencuci sesuka hati sahaja untuk basuh kereta, guna hanya yang sesUai sahaja.nanti boleh rosak cat kereta maa..

Apabila hendak mencuci kereta, samada anda melakukannya sendiri atau mendapatkan orang lain untuk melakukannya bagi pihak anda, pastikan anda menggunakan produk pencuci dengan pH yang betul. Hanya produk yang betul sahaja dapat melindungi kualiti cat kereta anda.

No comments:

Followers