senang-senang datang la lagi eyh..sahabaT amatlah dialU-alUkan...

Saturday 5 June 2010



Ibu
Dengarlah rintihan hati
Anak mu yang rindu dan sepi
Masih ku terdengar gurauan mu
Ibu..

Ibu
Terlalu cepat kau pergi
Belum puas ku nikmati
Dibelai dimanja disayangi
Ibu


Apa saja ku pinta
Tak pernah kau hampakan
Bila aku keCewa oh…
Kau berikan harapan


Bila aku menangiS
Pasti kau memujuk ku
Bila aku gembira oh…
Kau senyum dan tertawa oh…

Ibu..
Walau kau telah tiada
Pesan mU tidak ku lupa
Aku kan belajar beruSaha
Dan berjaya..


Bila aku menangiS
Pasti kau memujUk ku
Bila aku gembira…
Kau kan senyUm dan tertawa

Pesan mu tidak akan kU lupa…
Aku kan belajar
BerUSaha
Dan berjaya

Mmm…INSYAALLAH
Ibu !!


dedikaSi bUat wanita yang amat bermakNA dan amaTkU sayang dalam hidUp akU ni..

nORazah bt mUkhTar
ibUku




No comments:

Followers