senang-senang datang la lagi eyh..sahabaT amatlah dialU-alUkan...

Friday 18 June 2010

Indahnya bercinta…


YA ALLAH,
Jika aku jatuh
CINTA,

CINTA
kanlah akU pada seseorang yang teLah
melabUhkan
CINTAnya padaMu
agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu.


YA RAHIM

Jika aku jatUh
HATI
Izinkan aku menyentuh
HATI seseorang
yang
HATInya teLah tertaut padaMu, agar akU tidak terjatuh
dalam jurang cinta nafSU…


YA RABBI
,

Jika aku jatuh hati
jagalah hatikU padanya
agar tidak berpaling daripadaMU..


YA RABBUL IZZATI

jika aku
RINDU

RINDU
kanlah akU pada seseorang
yang me
RINDUi syahid di jalanMU..


YA ALLAH

jika akU menikmati
CINTA kekasihMu
janganlah kenikmatan itu melebihi
kenikmatan indahnya bermunajat
disepertiga malam padaMU..


YA ALLAH

Jika aku jatuh
HATI pada kekasihMu
janganlah biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam
perjalanan panjang menyerU manusia kepadaMu


YA ALLAH

jika Kau halaLkan aku merindui kekasihMu
jangan biarkan akU melampaui batas sehinggah
melupakan aku pada
CINTA hakiki dan RINDU
abadi hanya kepada Mu
terakhirMU..


No comments:

Followers