senang-senang datang la lagi eyh..sahabaT amatlah dialU-alUkan...

Monday 30 August 2010

engkaULah segala-galanya..



Jera Jiwa ini bila renung wajah hari.
Mencari jauh tentang hati
Kerna ia semakin hilang dan pudar
Dan waktu letih mendukung diri
Menjalani hidup bersamamu..

Ingin saja aku putuskan
Untuk tidak bersamamu lagi
Bila kerap aku memikirkan
Ia semakin hampir menjadi
Tapi takut hidup tanpa mu
Aku tidak sanggup lari
Dari rasa cinta dan benci ini

Adakalanya aku ingin mencapai pelangi dulu
Bersama kamu lagi…
Adakalanya aku ingin mengemgami tanganmu
Agar kita sedar ada janji yang belum terpatri

Cinta…selalu dalam hati ini
Ia tidak bicara tapi meyentuh
Biarpun tidak sepenunhnya kamu mendapat
Benci…dengan sikap kamu ( kamu berhak benci jua pada aku)
Melalai waktu dengan alasan
Sehingga aku sering berkelahi
Berkelahi dengan perasaan
Berkelahi dengan kamu
Dan hujungnya tiada tindakan
Maka aku haruskan lakukan demi keselesaan

Kau cinta dihatiku
Jadilah seperti cinta yang kumahukan
Jangan engkau penat
Melayan sikap dan perasaan ini
Kerna keindahan tidak semestinya bertahun
Ia tergugat juga dek debu tempiaran

Kau bintang di hatiku
Berkeliplah selalu dengan aku dengan sikecil ini
Jadikan dia kebahagianmu
jika aku lah punca Jiwamu tersiksa,maafkan aku
kelautkan ego dan hati kerasmu
Bentuk ia dengan kelembutan dirimu

Jika hari ini tiada kebahagian antara kita
Jangan engkau bimbang akan esok
Kerna kita bisa mencuba untuk memlikinyanya...
Sebuah kebahagian….


akU muLa memikirkannya...


No comments:

Followers