senang-senang datang la lagi eyh..sahabaT amatlah dialU-alUkan...

Saturday 14 May 2011

aku sayangkan kamu sahabat..bacalah wahai sahabatkU..





aSsalamUalaikum...

Entah mana silapnya.. Mungkin pada kata-kata yang berbaur lain rasa dan cenderung tersilap sangka, mungkin juga perlakuan yang menuntun akal menafsirkannya dengan lain makna, mungkin dan mungkin dan terlalu banyak mungkin.. Aku dah penat.. Penat memikirkan mana silapnya dan silapnya dari siapa.. Sebab makin difikir, makin aku tak jumpa tepiannya..


Entah apa khabar sahabat itu sekarang.. Harap aku, doa aku, semoga sentiasa bahagia, selalu berada dalam lindunganNYA, walau aku mungkin tak mampu lagi jadi sahabat seakrab seperti dulu-dulu kala, aku tetap berdoa agar dia beroleh kejayaan yang diingininya selama hidup ini.. Mak pesan tak baik gaduh-gaduh.. Pengajaran yang aku dapat dari kesilapan kita, berterus teranglah walau kejujuran dan kebenaran itu kadang-kadang sangat pahit.. Dan jujurnya aku terus terang, aku sayangkan kamu sahabat.. =)


tak baik gadUh tau..cepat salam..^__^


waALLAHualam....



No comments:

Followers