senang-senang datang la lagi eyh..sahabaT amatlah dialU-alUkan...

Friday 11 February 2011

aPa yang pelik dengan gambar2 nie..cUba amati betUl2..





Haaaa kebiasaanya kita semua kerap mendengar wanita sahaja yang cantik. Tetapi kali ini aku akan menceritakan tentang lelaki paling cantik di dunia. Mari kita lihat koleksi gambar lelaki yang aku maksudkan.







Sangat cantik kan lelaki ini. Kelihatan seperti seorang perempuan cantik yang asli. Kepada jejaka - jejaka diluar sana, kamu semua mesti terpikat apabila melihat gambar ini kan? Atau kamu sedang bergaduh dengan rakan kamu untuk berebutkan lelaki ini? Hati-hati kerana kamu sedang terpikat dan berebut kepada kaum sejenis kamu.

Nama lelaki ini adalah Reechada Petcharata atau nama perempuan nya Nong Poy Treechada. Lahir pada 1984. Nong Poy mula rasakan jiwa kewanitaan nya sejak dia dibangku sekolah. Hinggakan Nong Poy merasa dirinya lebih sesuai manjadi seorang wanita daripada menjadi seorang lelaki. Apabila berdepan dengan orang tuanya Nong Poy akan berkelakuan seperti seorang anak lelaki. Nong Poy membuat pembedahan kelamin apabila umurnya 17 tahun. 





Bukan sekadar memenangi pertandingan ratu cantik, Nong Poy Treechada juga berjaya memenangi hati seorang aktor lelaki Thailand. Dan kononya dikatakan mereka sudah bertunang. Wow pada aku Nong Poy sudah berjaya menjadi seorang perempuan. 








Wow Nong Poy pernah memenangi Pertandingan Kecantikan ‘Miss Tiffany‘ pada umur 19 tahun iaitu 2 tahun selepas pembedahan kelamin. Bukan setakat pertandingan kecantikan, Nong Poy juga pernah  menjadi Miss International Queen (lady-boy) 2004. aku rasa peserta-peserta perempuan yang turut menyertai pertandingan itu malu kerana kalah dengan seorang lelaki. 

Yang aku kagum dengan Nong Poy ini, dia hanya melakukan pembedahan kelamin sahaja. Tidak pernah melakukan pembedahan plastik pada wajahnya seperti wanita-wanita zaman sekarang. Kecantikan pada wajahnya adalah asli. 









Ini adalah gambar 
Nong Poy semasa kecil. Mari kita lihat. 









sO..amacam??  dUnia memang pelik kan....






hai....



ya-ALLAH..kaU bukakanlah hati2 gOlongan seperti ini..jangan biarkan mereka terus begini...

4 comments:

psst my secret said...

1st komen..keep it up,.banyak variasi entry,corak pemikiran dakwah islamik moden,.teruskan.

Cikrosecute said...

salam akak follow..

Bahaya bagi kaum lelaki yang terpedaya kepada ke cantikannya..huhuhu..Tuhan tak mengaku umatnya...

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

Hamba Allah said...

Arafara..alhamdulillah..inSyaALLAH, ana cUba yang termampu..

Hamba Allah said...

cik rose...baik kak..=)

Followers