senang-senang datang la lagi eyh..sahabaT amatlah dialU-alUkan...

Monday 17 January 2011

jaga kesihatan sambil tambah pendapatan..

Bio Cafe






















KANDUNGAN

BIOCAFE adalah minuman harian istimewa yang diformulasikan dari biji kopi segera Arabica Columbia dan juga ekstrak tamar merah bermutu tinggi dan diadun secara saintifik. Ia diperkayakan dengan khasiat dan nutrien hebat dari BUAH KISMIS dan juga BUAH TIN. Ia mengandungi vitamin dan garam galian penting terutamanya potssium dan juga fosforus iaitu nutrien yang baik dan penting untuk perkembangan otak dan minda



CARA PENGAMBILAN

Masukkan 1 paket Kurma Merah BIOCAFE ke dalam cawan . Tambahkan 150ml air panas. Secawan air kopi Kurma Merah BIOCAFE sedia untuk diminum.

KHASIAT







Kurma Merah


Serat buah kurma amat baik untuk pelawasan serta mencegah barah usus besar. Sementara vitamin A dan C yang tinggi amat baik untuk meremajakan kulit (awet muda). Kandungan Potassium yang tinggi dalam kurma amat baik untuk sistem saraf, lemah otot, sengal-sengal, badan letih, lesu, tekanan serta menguatkan ingatan (minda). Zat besi dan kalsium dalam kurma juga sangat baik sebagai sumber tenaga.





Kismis


Kandungan zat vitamin dan galian yang terdapat dalam kismis telah dikenal pasti mampu mengelakkan pelbagai jenis penyakit antaranya menguatkan jantung, menghilangkan panas, menghilangkan lendir, menyejukkan badan, menguatkan saraf, memulihkan kesihatan jiwa, mengatasi keletihan, mencerahkan warna kulit dan mengharumkan bau hidung dan mulut serta meningkatkan ingatan dan hafalan.





Buah Tin


Buah Tin kering mempunyai serat yang sangat tinggi. Setiap 100gm Tin kering mengandungi 12.20 gm serat sedangkan buah Epal hanya 2.0 gm. Pakar kesihatan sangat mengalakkan makan buah Tin untuk membantu membersihkan racun dalam tubuh, mencegah kanser usus dan penyakit berkaitan perut. Buah Tin mengandungi antioksidan dengan menghalang karsinogen yang menjadi punca kanser...


ni nak kOngsi ni....




anda ingin menjadi pengedar??



masalah duit? tak ada kerja?? mencari pendapatan sampingan..inilah penyelesaiannya...



masih ada berbagai2 jenis produk untUk dijual...



terpulang kepada anda untUk menjadikannya kerja spenuh masa atau sekadar sebagai kerja sambilan..

kalaU di kedai ataU mana2 dealer, anda akan dapat rm22 untUk 2o paket.. taPi dengan saya, saya jUal cUma rm 2o..lagi banyak sahabat ambik akan jadi lagi mUrah..call segera ya untUk maklumat lanjUt.. 

- cikgUfhahmie- o199338226 - 

ini pelUang untUk anda berjimat...ataU bila rasa nak berniaga pUn boleh..kat kedai harga untUk secawan kopi macam ni adalah rm 2.oo-rm 2.5o..

jadi?? mUlakan dari sekarang..pikir-pikirkanlah ya sahabaT....

waALLAHualam...



No comments:

Followers