senang-senang datang la lagi eyh..sahabaT amatlah dialU-alUkan...

Sunday 30 May 2010



akU sbenarnya orang barU lagi dalam penUlisan blOg nih.

cUme skadar nk share sikit tentang kiSah hidUp akU.

lahir kt Tumpat, keLantan.
~ 16 diS 199o ~

anak ketiga daripada 8 orang adiK-beradiK

ayahkU seorang gUru, ibUku, sUrirumah spenUh maSa..
akU sayang sangat pada mereKa berdUa...tanPa mereka, siaPalah akU skarang...

hidUpku macam orang lain jUgak..

cUma boring je la..

macam2 dah akU jumpa lam idUp stakat ni...bersyUkur pada ALLAH..

sentiasa berpegang pada firman ALLAH...
"ALLAH tidak pernah membebani hamba-NYA melainkan dengan keSanggUpannya.."

setiaP yang hadir dlm hidUp kita pasti akan ada hiKmahnya..yakinLah pd ALLAH..






1 comment:

Anonymous said...

huh ic...................

Followers